Flyttstädning

Flyttstädning till fast pris inkl fönsterputs

GET STARTED

0$

Tack för din bokning- Vi ser till att infinna oss på plats enligt din bokning.

Byggstädning

Pris Inklusive RUT-avdrag

[total]





You need to select an item to continue

Se ditt pris och boka

Vissningstädning

Pris Inklusive RUT-avdrag

[total]





You need to select an item to continue

Se ditt pris och boka

Flyttstädning

Pris Inklusive RUT-avdrag 
[total]




You need to select an item to continue

Se ditt pris och boka

Vad kostar det ?

Vad kostar det?

Timme (minsta debitering 3 timmar)

You need to select an item to continue

Se ditt pris och boka

Storstädning

Pris Inklusive RUT-avdrag 


[total]

  




Antal partier för inglasad balkong halva

Antal partier för inglasad balkong hela


You need to select an item to continue

Se ditt pris och boka

Akutstädning

Pris Inklusive RUT-avdrag
[total]




You need to select an item to continue

Se ditt pris och boka

Feststädning

Pris Inklusive RUT-avdrag
[total]




You need to select an item to continue

Se ditt pris och boka

Kökstvätt

Pris Inklusive RUT-avdrag
[total]




You need to select an item to continue

Se ditt pris och boka

Badrumstvätt

Pris Inklusive RUT-avdrag
[total]




You need to select an item to continue

Se ditt pris och boka

Fönsterputsning

Pris Inklusive RUT-avdrag
[total]

Antal & Typ av fönster
















You need to select an item to continue

Se ditt pris och boka

Pris inklusive RUT-avdrag



EXTRA INFO



Sammanfattning

BeskrivningInformation Priser
Discount :

Pris Inklusive RUT-avdrag

Med nya GDPR dataskyddslagen behöver vi ditt godkännande för att gå vidare med bokningen.


Jag godkänner att ni lagrar och hanterar mina personuppgifter i ett slutet system och att ni inte delar några uppgifter med tredje part. Undantag för Skatteverket som behöver personnumret för att kunna hantera rut-avdraget.



Boka nu

Flyttstädning inkl. Fönsterputs

Som du redan vet är det både tids- och energikrävande att flytta från en bostad till en annan. Du måste packa. Du måste bära. Och du måste se till att alla dina saker kommer fram till din nya bostad. Dessutom måste du flyttstäda ditt hem. Det tar också tid och energi.

Låt oss ta hand om flyttstädningen istället! Vi ser till att alla svåra, jobbiga och krångliga moment blir korrekt genomförda. Vi ser helt enkelt till att ditt hem blir skinande rent så att du får godkänt av värden och köparen. 

Så fungerar vår Flyttstädning

Vårt professionella städteam gör ordentligt rent in i minsta detalj. När man lämnar bort flyttstädning ska man känna sig trygg – det kan du. Din köpare kommer mötas av ett skinande hem.

  • Vi tar med all utrustning och städmaterial
  • Vi städar alla era ytor grundligt
  • Fönsterputs och karmtvätt ingår

För- och efter besiktning av flyttstädningen efter checklista

Innan vi påbörjar flyttstädningen så gör vi en besiktning av din bostad för att notera förslitningar och ev skador på bostaden. Dessa fotas och dokumenteras av vår personal så att inget oklart uppstår när det gäller ansvarsfrågan för dessa skador när städningen är klar.

När vi städat klart genomför vi även besiktning enligt den checklista för flyttstädning som vi arbetar efter. Om det skulle vara någon anmärkning på vår flyttstädning åtgärdas det direkt på plats av städarna. Vi vet att med en väl utförd flyttstädning går det smidigare att lämna över bostaden till den som ska flytta in!

Vi samarbetar med ett antal Fastighetsbyråer i Storstockholm när det gäller visningsstädning och flyttstädning och de rekommenderar ofta oss till sina kunder. När du säljer via en mäklare som vi har avtal med ger vi dig 10 % rabatt på vårt pris. Uppge namn på mäklare och mäklarkontor vid bokningen så tittar vår arbetsledare om vi har ett lokalt samarbete med dem.

 


Varför Ren Service?

Utbildad Personal

Alla våra anställda är utbildade och har fast anställning. För oss är trygghet viktigt och därför omfattas alla av kollektivavtal. Vi har många anställda med svenska som andraspråk och för dem erbjuder vi språkundervisning på jobbet. Vi ser varje individs potential och har intervjuat ett urval av alla dem som gjort karriär hos oss.

Kvalitetsgaranti

Vårt mål är att våra kunder skall vara helt nöjd med våra tjänster och vi ger en nöjd kund garanti, där du som kund har möjlighet att inom 24 timmar efter genomförd städning höra av dig om det skulle vara något du är missnöjd med och få det åtgärdat kostnadsfritt!

Städmaterial

Vi på Ren Service valt att kontrollera våra produkter fullt ut genom att ta fram egna städmedel märkta med Bra Miljöval, tillverkade i Sverige, med förpackningar i sockerrör som är förnyelsebara till 85%.

Ansvarsförsäkring

Om en olycka skulle vara framme är vi noga med att ha en försäkring som täcker eventuella skador. Såklart är alla våra anställda också fullt försäkrade, både under arbetstid och till och från arbetet.

    Vanliga frågor & Svar



    När börjar flyttstädningen?

    98 % av alla städningar börjar kl 09.00 på vardagar. På helgdagar och röda dagar börjar vi kl 09.00 eller 11.00.

    Hur gör vi om vi flyttar samma dag?

    Om ni flyttar samma morgon som städningen sker vill vi att ni tömmer kök och badrum först så börjar vi städningen där.

    Måste jag vara hemma?

    Du behöver inte vara hemma under hela städningen/putsningen, men vi ser gärna att du finns på plats och släpper in vår personal, samt kommer och besiktigar efteråt.

    Hur lång tid tar en flyttstädning?

    Vi ser till att vi är tillräckligt många på plats för att klara av en flyttstädning på en arbetsdag.

    Om de nyinflyttade ska flytta in samma dag?

    Vi försöker om det är möjligt att ha ett rum helt klart när de kommer, under förutsättning att vi fått information om detta. Generellt avråder vi dock starkt från att ha flyttstädning och inflyttning samma dag då vi får svårt att garantera bästa städresultat och att alla ytor blir helt städade.






    Lämnar ni garanti på städningen?

    Vi ger en nöjd kund garanti där du som kund har möjlighet att inom 24 timmar efter genomförd städning höra av dig om det skulle vara något du är missnöjd med och få det åtgärdat kostnadsfritt. Eventuella brister som framkommer vid besiktningstillfället, i anslutning till städtillfället, åtgärdas genast av oss. Klagomål efter kundens godkännande beaktas ej. Vi vill påpeka att det är bra om boende/inflyttande person kan närvara vid besiktningstillfället. Tid för besiktning meddelas av vår personal ca 1 timme innan städningen slutförs.

     
    Ingår städmaterialet?

    Ja städmaterial ingår.

    Hur gör jag om jag inte kan vara hemma och öppna?

    Om du absolut inte kan vara hemma och öppna för personalen, kan du komma och lämna nycklarna till vårt kontor. Detta sker senast två arbetsdagar innan städtillfället.

    Vad har ni för avbokningsregler?

    Vid avbokning tidigare än 72 timmar (helg ej inräknat) före avtalat städtillfälle har kunden rätt till avbokning utan kostnad. Vid avbokning senare betalar kunden enligt följande: 48 timmar (helg ej inräknat) innan städtillfället 50 % av priset, 24 timmar (helg ej inräknat) innan städtillfället 75 % av priset och avbokning samma dag debiteras fullt pris. Notera att avbokningskostnaden inte berättigar till RUT-avdrag.

    Får man använda RUT-avdrag?
    Ja, du får använda RUT-avdrag som skattbetalande privatperson som är minst 18 år vid beskattningsårets utgång. Du behöver vara bosatt i Sverige och vara helt eller delvis bosatt i bostaden där tjänsten utförs. Dödsboet kan bara få RUT-avdrag på uppdrag som har utförts före dödsfallet. Efterlevande familj kan inte få RUT-avdrag för arbete som har utförts i förälders bostad efter dödsfallet.



    Följ oss på sociala medier

    Anmäl dig till vårt nyhetsbrev

    Följ oss på sociala medier

    Anmäl dig till vårt nyhetsbrev

    Renservice © 2018 - webbdesign av Laith Tech